Warenhuis Hoorn

Klantenservice

Hoorn steunt lokale ondernemers

Wat goed dat je er bent! Want met iedere bestelling bij Warenhuis Hoorn maak je een ondernemer blij en steun je onze lokale economie. #supportyourlocals. Hier vind je informatie over betalen, bezorgen / afhalen, retourneren / ruilen en onze contactgegevens voor eventuele vragen. Zijn we wat vergeten? Contact ons vooral!
Doe een rondje

Klantenservice
Warenhuis Hoorn

Betalen

Je kunt bij ons gemakkelijk betalen met iDEAL. Zo kun je jouw bestelling online betalen via de vertrouwde en veilige betaalomgeving van je eigen bank. Wij zorgen ervoor dat iedere euro iedere week netjes naar de ondernemers wordt overgemaakt. .

Bezorgen of afhalen 

Voor 15.00 uur besteld, voor 20.00 uur bezorgd

LET OP: We doen ons uiterste best om je bestelling die je op maandag t/m zaterdag voor 15.00 uur plaatst, voor 20.00 uur gratis te leveren. Bestel je op elk ander moment, dan wordt je bestelling in principe op de eerstvolgende dag bezorgd. Mocht dit toch net even anders lopen, vragen we je begrip hiervoor. Op zondag zijn er geen bezorgingen met uitzondering van de horeca. Bestellingen geplaatst bij lokale horeca worden door de ondernemer zelf bezorgd, mits geopend.

  • Wij versturen alle bestellingen gratis binnen de gemeente Hoorn

  • Woon je buiten de gemeente Hoorn? Dan kun je kiezen voor afhalen of bezorgen. De bezorging is dan wel tegen betaling.

  • Nadat je een bestelling in het Warenhuis hebt geplaatst, ontvang je van ons per mail een bestelbevestiging.

  • Er staat een legertje aan bezorgers, dat zich belangeloos inzet, klaar om jouw bestelling thuis te bezorgen. Wees een beetje lief voor ze 😉 Het kan zijn dat ze van te voren even contact opnemen om te vragen of je thuis bent.

  • Heb je van meerdere winkels producten gekocht? Dan worden de producten zo veel mogelijk in één keer bezorgd. Heb je naast bezorgen voor sommige producten ook nog voor afhalen gekozen, kijk dan hieronder voor meer informatie.

  • Toch niet thuis? We kijken eerst of het bij de buren kan worden achtergelaten. Lukt dit niet, zal bij een mislukte bezorgpoging de bezorger het pakket afleveren bij ons Pick Up Point. In dat geval ontvang je een bericht met het verzoek je pakket daar af te halen.

  • Heb je een vraag? Dan vragen wij je contact op te nemen met de desbetreffende ondernemer.
Haal je bestelling op in de winkel(s)

LET OP: We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk klaar te leggen. Mocht het iets langer duren, vragen we je begrip hiervoor.

  • Nadat je een bestelling in het Warenhuis hebt geplaatst, ontvang je van ons per mail een bestelbevestiging. Met het ordernummer op deze bestelbevestiging kun je bij de ondernemer je bestelling afhalen.

  • De ondernemer doet zijn/haar uiterste best je bestelling die je op maandag t/m zaterdag voor 15.00 uur plaatst, vanaf 15.00 uur diezelfde dag voor je klaar te leggen in de winkel. Bestel je op elk ander moment, dan ligt je bestelling in principe de eerstvolgende dag klaar. Hou bij het afhalen a.u.b. rekening met de openingstijden van de winkel.

  • Heb je een vraag? Dan vragen wij je contact op te nemen met de desbetreffende ondernemer.

Retourneren of ruilen

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Geen probleem. We vragen je om even contact op te nemen met de ondernemer. Dan kun je een afspraak maken om het product te retourneren of te ruilen. Indien de winkel geopend is kun je natuurlijk ook even langs als je in de buurt bent.

Bekijk de algemene voorwaarden

Vragen?

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling of een vraag over het bestelproces? Stuur je e-mail naar info@warenhuishoorn.nl of bel 0229-228013.

Voor vragen met betrekking tot een product kun je het beste direct met de ondernemer contact opnemen. Zij kunnen je het beste helpen en weten het meeste over hun eigen producten of diensten. Deze contactinformatie vind je op de winkelpagina van de betreffende ondernemer, bij ‘contactgegevens’ of via 1 van de knoppen onder de bannerfoto.