Warenhuis Hoorn

Hoorn steunt lokale ondernemers

Wat goed dat je er bent! Want met iedere bestelling bij Warenhuis Hoorn maak je een ondernemer blij en steun je onze lokale economie. #supportyourlocals. Hier vind je informatie over betalen, bezorgen / afhalen, retourneren / ruilen en onze contactgegevens voor eventuele vragen. Zijn we wat vergeten? Contact ons vooral!
Doe een rondje

Klantenservice
Warenhuis Hoorn

Betalen

Je kunt bij ons gemakkelijk betalen met iDEAL. Zo kun je jouw bestelling online betalen via de vertrouwde en veilige betaalomgeving van je eigen bank. Wij zorgen ervoor dat iedere euro iedere week netjes naar de ondernemers wordt overgemaakt. .

Bezorgen of afhalen

Voor 15.00 uur besteld, voor 20.00 uur bezorgd

LET OP: We doen ons uiterste best om je bestelling die je voor 15.00 uur plaatst, voor 20.00 uur gratis te leveren. Mocht dit toch net even anders lopen, vragen we je begrip hiervoor.

  • Wij versturen alle bestellingen gratis binnen een postcodegebied dat begint met 16.
  • Woon je buiten het postcodegebied dat begint met 16? Dan kun je kiezen voor afhalen. Momenteel worden bestellingen namelijk door vrijwilligers bezorgd. In de toekomst zullen we dit wellicht uitbreiden met andere bezorgopties.
  • Nadat je een bestelling in het Warenhuis hebt geplaatst, ontvang je van ons per mail een ontvangstbevestiging.
  • Zodra je bestelling gereed is voor bezorging sturen we je een e-mail. Er staat een legertje aan bezorgers, dat zich belangeloos inzet, klaar om jouw bestelling thuis te bezorgen. Wees een beetje lief voor ze 😉 Het kan zijn dat ze van te voren even contact opnemen om te vragen of je thuis bent.
  • Heb je van meerdere winkels producten gekocht? Dan worden de producten zo veel mogelijk in één keer bezorgd. Heb je naast bezorgen voor sommige producten ook nog voor afhalen gekozen, kijk dan hieronder voor meer informatie.
  • Toch niet thuis? Bij een mislukte bezorgpoging probeert de bezorger het eventueel opnieuw, of hij brengt het pakket terug naar de winkel. In dat geval ontvang je een bericht met het verzoek je pakket af te halen.
  • Heb je een vraag? Dan vragen wij je contact op te nemen met de desbetreffende ondernemer.
Haal je bestelling op in de winkel(s)

LET OP: We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk klaar te leggen. Mocht het iets langer duren, vragen we je begrip hiervoor.

  • Nadat je een bestelling in het Warenhuis hebt geplaatst, ontvang je van ons per mail een ontvangstbevestiging.
  • Zodra je bestelling gereed is om op te halen ontvang je een bericht per e-mail
  • Heb je van meerdere winkels producten gekocht? Dan zul je per winkel een apart bericht ontvangen. Heb je naast afhalen ook nog voor bezorgen gekozen, kijk dan hierboven voor meer informatie.
  • Heb je een vraag? Dan vragen wij je contact op te nemen met de desbetreffende ondernemer.

Retourneren of ruilen

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Geen probleem. We vragen je om even contact op te nemen met de ondernemer. Dan kun je een afspraak maken om het product te retourneren of te ruilen. Indien de winkel geopend is kun je natuurlijk ook even langs als je in de buurt bent.

Bekijk de algemene voorwaarden

Vragen?

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling of een andere vraag? Stuur een e-mail naar info@warenhuishoorn.nl of bel naar 0229-228013.

Voor vragen met betrekking tot een product kun je het beste even met de ondernemer contact zoeken. Zij kunnen je het beste helpen en weten het meeste over hun eigen producten of diensten.